Vraag / Stelling | Antwoord | Opleidingssector | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ouders dragen onvoldoende bij | Speelt geen rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 100% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
2 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 100% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 100% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 100% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 31% | 0% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
3 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 0% | 40% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
4 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 100% | 100% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 14% | 30% | 23% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Speelt een belangrijke rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 100% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 55% | 30% | 77% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Om minder te werken naast studie | Speelt geen rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 100% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 100% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 27% | 15% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
2 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 100% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
3 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 18% | 0% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
4 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 100% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 100% | 0% | 100% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 27% | 30% | 54% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Speelt een belangrijke rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 100% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 27% | 55% | 46% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Leenvoorwaarden DUO gunstig | Speelt geen rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 14% | 15% | 46% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
2 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 100% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 0% | 15% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
3 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 100% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 18% | 15% | 23% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
4 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 100% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 100% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 41% | 55% | 15% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Speelt een belangrijke rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 100% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 100% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 100% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 27% | 0% | 15% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Zeker voldoende inkomsten later | Speelt geen rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 14% | 0% | 15% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
2 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 14% | 0% | 15% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
3 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 100% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 31% | 45% | 23% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
4 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 100% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 100% | 0% | 100% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 27% | 55% | 31% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Speelt een belangrijke rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 100% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 100% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 100% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 14% | 0% | 15% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Aangeraden door ouders | Speelt geen rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 100% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 100% | 100% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 73% | 55% | 31% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
2 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 100% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 100% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 0% | 15% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
3 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 100% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 0% | 0% | 39% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
4 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 27% | 30% | 15% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Speelt een belangrijke rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 100% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 0% | 0% | 15% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Goed middel om studie te financieren | Speelt geen rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 100% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 14% | 15% | 46% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
2 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 100% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 14% | 40% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
3 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 100% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 100% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 18% | 15% | 39% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
4 | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 0% | – | 100% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 0% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 100% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 41% | 30% | 15% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
Speelt een belangrijke rol | Onderwijs | – | – | – | – | – | – | – | |
Landbouw en Natuurlijke Omgeving | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Natuur | – | – | – | 0% | – | – | – | ||
Techniek | – | – | – | – | – | – | – | ||
Gezondheidszorg | – | – | – | 100% | – | 0% | – | ||
Economie | – | – | – | – | – | – | 100% | ||
Recht | – | – | – | – | 0% | – | – | ||
Gedrag en Maatschappij | – | – | – | 0% | 0% | 0% | – | ||
Taal en Cultuur | – | – | – | 14% | 0% | 0% | – | ||
Sectoroverstijgend | – | – | – | – | – | – | – | ||
N | – | – | – | 11 | 8 | 8 | 1 |
Geef hieronder aan waarom je een studielening hebt bij DUO.
- Mijn ouders dragen niet of onvoldoende bij
- Ik leen om niet of minder naast mijn studie te hoeven werken
- Mijn ouders raden het me aan
- Ik vind een lening een goed middel om mijn studie te financieren
- De leenvoorwaarden bij DUO zijn gunstig
- Ik verwacht later genoeg geld te verdienen om de lening terug te kunnen betalen
Antwoorden:
1. Speelt geen rol
2.
3.
4.
5. Speelt een belangrijke rol